A tool for the study of how english oral competence is developed in 2nd of bachillerato textbooks

  1. Mª Camino Bueno Alastuey 1
  2. Gloria Luque Agulló 2
  3. Manuel Rábano Llamas 3
  1. 1 Universidad Pública de Navarra
    info

    Universidad Pública de Navarra

    Pamplona, España

    ROR https://ror.org/02z0cah89

  2. 2 Universidad de Jaén
    info

    Universidad de Jaén

    Jaén, España

    ROR https://ror.org/0122p5f64

  3. 3 Universidad de Alcalá
    info

    Universidad de Alcalá

    Alcalá de Henares, España

    ROR https://ror.org/04pmn0e78

Buch:
Comunicación, cognición, cibernétic@: actas
  1. Díaz Galán, Ana (coord.)
  2. María del Carmen Fumero Pérez (coord.)
  3. María del Pilar Lojendio Quintero (coord.)
  4. Sally Burgess (coord.)
  5. Eulalia Sosa Acevedo (coord.)
  6. Antonio Cano Ginés (coord.)

Verlag: Ana Díaz Galán

ISBN: 978-84-616-8680-3

Datum der Publikation: 2014

Seiten: 109-118

Kongress: Asociación Española de Lingüística Aplicada. Congreso (31. 2013. Tenerife)

Art: Konferenz-Beitrag