Up2B2Playing English grammar games at the B2 level

  1. Argüelles Álvarez, Irina 1
  2. Martínez Núñez, Margarita 1
  3. García Hernando, Ana Belén 1
  4. da Silva Fariña, Antonio 1
  1. 1 Universidad Politécnica de Madrid
    info

    Universidad Politécnica de Madrid

    Madrid, España

    ROR https://ror.org/03n6nwv02

Revista:
Language Value

ISSN: 1989-7103

Any de publicació: 2017

Volum: 9

Volum: 1

Pàgines: 132-159

Tipus: Article

DOI: 10.6035/LANGUAGEV.2017.9.6 DIALNET GOOGLE SCHOLAR lock_openDialnet editor

Altres publicacions en: Language Value

Resum

El treball que presentem s’emmarca en l’enfocament d’Aprenentatge de Llengües Assistit per dispositius Mòbils (Mobile Assisted Language Learning, MALL) i presenta els resultats obtinguts a partir de l’ús per part de 73 estudiants d'una aplicació desenvolupada per l’equip de treball. El prototip d’aplicació planteja preguntes de tipus «opció múltiple» per avaluar aspectes relacionats amb la gramàtica, el vocabulari i l'ús de la llengua anglesa al nivell B2 segon el Marc comú europeu de referència per a les llengües (MCERL). L’aplicació presenta components de gamificació per motivar la participació i l’ús regular d’aquesta. Alguns d’aquests aspectes de gamificació són: el temps de resposta, el joc amb proves de competició o d'entrenament i una classificació dels usuaris, identificats amb àlies, a partir de la seua puntuació. L’estudi es recolza en diversos índexs per descriure l’ús de la plataforma i indicadors qualitatius i quantitatius per arribar a conclusions, que resulten positives, relatives a l’increment en la motivació dels estudiants i la seua millora en nivells de competència de gramàtica i vocabulari.