Up2B2Playing English grammar games at the B2 level
- Argüelles Álvarez, Irina 1
- Martínez Núñez, Margarita 1
- García Hernando, Ana Belén 1
- da Silva Fariña, Antonio 1
-
1
Universidad Politécnica de Madrid
info
ISSN: 1989-7103
Any de publicació: 2017
Volum: 9
Volum: 1
Pàgines: 132-159
Tipus: Article
Altres publicacions en: Language Value
Resum
El treball que presentem s’emmarca en l’enfocament d’Aprenentatge de Llengües Assistit per dispositius Mòbils (Mobile Assisted Language Learning, MALL) i presenta els resultats obtinguts a partir de l’ús per part de 73 estudiants d'una aplicació desenvolupada per l’equip de treball. El prototip d’aplicació planteja preguntes de tipus «opció múltiple» per avaluar aspectes relacionats amb la gramàtica, el vocabulari i l'ús de la llengua anglesa al nivell B2 segon el Marc comú europeu de referència per a les llengües (MCERL). L’aplicació presenta components de gamificació per motivar la participació i l’ús regular d’aquesta. Alguns d’aquests aspectes de gamificació són: el temps de resposta, el joc amb proves de competició o d'entrenament i una classificació dels usuaris, identificats amb àlies, a partir de la seua puntuació. L’estudi es recolza en diversos índexs per descriure l’ús de la plataforma i indicadors qualitatius i quantitatius per arribar a conclusions, que resulten positives, relatives a l’increment en la motivació dels estudiants i la seua millora en nivells de competència de gramàtica i vocabulari.