Ejecutividad y prescripción de las sanciones administrativas en las Leyes 39/2015, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas y 40/2015, de Régimen Jurídico del Sector Público

  1. Carmen Chinchilla Marín
Aldizkaria:
Revista Vasca de Administración Pública. Herri-Arduralaritzako Euskal Aldizkaria

ISSN: 0211-9560

Argitalpen urtea: 2018

Zenbakia: 110

Orrialdeak: 57-95

Mota: Artikulua

DOI: 10.47623/IVAP-RVAP.110.2018.1.02 DIALNET GOOGLE SCHOLAR lock_openSarbide irekia editor

Beste argitalpen batzuk: Revista Vasca de Administración Pública. Herri-Arduralaritzako Euskal Aldizkaria

Laburpena

Sektore Publikoaren Araubide Juridikoari buruzko 4 0/2015 Legeak arau berria sartu du zigorrak preskribitzeko epearen zenbaketaren inguruan, zigorren aurka jarritako gora jotzeko errekurtsoak administrazioaren isiltasunaren bidez ezesten diren kasuetarako. Hala, lege horren 30.3. artikuluan ezarritakoaren arabera, errekurtsoa ustez ezesten bada, errekurtso horren ebazpena emateko legez aurreikusi den epea amaitu eta hurrengo egunetik aurrera hasi behar da zenbatzen zigorra preskribitzeko epea. Preskripzioari buruzko arau berri horrek, zentzuzkoa denez, ondorioak eduki behar ditu zigorrak betearazteko araubidearen gainean, zigorra bete behar izatea baita zigorra pr eskribatzeko oinarria. Artikulu honetan, bi berritasun horien berri ematen da, eta kontraesan-arazoa aztertzen, Konstituzio Auzitegiak eta Auzitegi Gorenak errekur tso-bideko isiltasunaren eta isiltasun horrek zigorren preskripzioaren eta bete behar izatearen gainean dituen ondorioen —hobeto esanda, «ondorio-ezaren»— inguruan duten jurisprudentziari dagokionez.