María del Mar
Zamora Sanz
Profesor/a Contratado/a Doctor/a
Publikationen, an denen er mitarbeitet María del Mar Zamora Sanz (6)
2011
-
¿Cómo abordar el aprendizaje de las técnicas econométricas y su presentación en un informe empresarial?
La creación de espacios comunes de aprendizaje: experiencias de innovación (Editorial Universidad de Alcalá), pp. 51-60
2010
-
Computing Murphy - Topel-corrected variances in a heckprobit model with endogeneity
Stata Journal, Vol. 10, Núm. 2, pp. 252-258
-
Cómo afrontar una evaluación continua: experiencias de innovación en grupos de trabajo
Innovar en la enseñanza universitaria (Biblioteca Nueva), pp. 223-234
2009
-
Access and use of e-commerce in the Spanish tourism market
Advances in tourism destination marketing: managing networks (Oxford [etc.] : Routledge, 2009), pp. 170-182
-
Access and use of e-commerce in the Spanish tourism market
Advances in Tourism Destination Marketing: Managing Networks (Taylor and Francis), pp. 170-182
-
Access and use of e-commerce in the Spanish tourism market
Advances in Tourism Destination Marketing: Managing Networks (Routledge Taylor & Francis Group), pp. 170-182