Publicaciones en las que colabora con Joaquín Monreal Pérez (16)

2019

  1. Digital roads towards foreign markets in family firms

    IV Jornadas Doctorales Escuela Internacional de Doctorado de la Universidad de Murcia (Eidum)

2018

  1. Leveraging new knowledge: The learning-by-exporting effect on leading and lagging family firms

    78th Annual Meeting of the Academy of Management, AOM 2018

2017

  1. Does transitioning from family to non-family controlled firm influence internationalization?

    Journal of Small Business and Enterprise Development, Vol. 24, Núm. 4, pp. 775-792

2015

  1. Do export markets select the most innovative producers? the moderating role of productivity

    International Journal of Innovation Management, Vol. 19, Núm. 2

  2. Family SMEs' Internationalization: Disentangling the Influence of Familiness on Spanish Firms' Export Activity

    Journal of Small Business Management, Vol. 53, Núm. 4, pp. 1164-1184

2013

  1. La Internacionalización de la empresa familiar

    Gestión: revista de economía, Núm. 56, pp. 18-23

2012

  1. A longitudinal study of the relationship between export activity and innovation in the Spanish firm: The moderating role of productivity

    International Business Review, Vol. 21, Núm. 5, pp. 862-877

  2. Estudio longitudinal de la relación ente la actividad exportadora, la innovación y la porductividad en la industria manufacturera española

    Revista europea de dirección y economía de la empresa, Vol. 21, Núm. 1, pp. 33-52

  3. Innovación e intensidad exportadora de la empresa: el efecto moderador del modo de entrada

    Esic market, Núm. 141, pp. 47-68

  4. La influencia del carácter familiar en la exportación empresarial

    El éxito de la empresa familiar: las relaciones entre negocio y familia (Thomson Reuters Aranzadi), pp. 57-86

  5. The innovation and export activity causal link: A review of extant literature

    Economics of Innovation, Incentives and Uncertainty (Nova Science Publishers, Inc.), pp. 131-140

2007

  1. La estrategia como factor de competitividad internacional de la PYME industrial desde la teoría de las capacidades organizacionales

    Empresa y sociedad [Recurso electrónico]: respondiendo al cambio : comunicaciones presentadas