Publicaciones en las que colabora con María del Mar Zamora Sanz (6)

2011

  1. ¿Cómo abordar el aprendizaje de las técnicas econométricas y su presentación en un informe empresarial?

    La creación de espacios comunes de aprendizaje: experiencias de innovación (Editorial Universidad de Alcalá), pp. 51-60

2010

  1. Computing Murphy - Topel-corrected variances in a heckprobit model with endogeneity

    Stata Journal, Vol. 10, Núm. 2, pp. 252-258

  2. Cómo afrontar una evaluación continua: experiencias de innovación en grupos de trabajo

    Innovar en la enseñanza universitaria (Biblioteca Nueva), pp. 223-234

2009

  1. Access and use of e-commerce in the Spanish tourism market

    Advances in Tourism Destination Marketing: Managing Networks (Routledge Taylor & Francis Group), pp. 170-182

  2. Access and use of e-commerce in the Spanish tourism market

    Advances in tourism destination marketing: managing networks (Oxford [etc.] : Routledge, 2009), pp. 170-182

  3. Access and use of e-commerce in the Spanish tourism market

    Advances in Tourism Destination Marketing: Managing Networks (Taylor and Francis), pp. 170-182