Creación de materiales y análisis de mercado en la enseñanza de una lengua materna y de una lengua extranjera - Creation of educational materials and market analysis in the teaching of a mother language and a foreign language

Constituído o 01 de novembro de 2019

Responsable: María Teresa del Val Núñez

Departamento: Economía y Dirección de Empresas

Programa de doctorado: Estudios Lingüísticos, Literarios y Teatrales

Programa de doctorado: Economía y Gestión Empresarial

Investigadores/as

Clasificacións

  • Reconocimiento del grupo: Evaluación 2024 (10-06-2025) - Alto Rendimiento, Evaluación 2021 (10-05-2022) - Emergente que sube a Consolidado, Evaluación 2021 (10-05-2022) - Consolidado que mantiene la categoría, Evaluación 2022 (23-06-2023) - Consolidado que mantiene la categoría, Evaluación 2023 (17-06-2024) - Consolidado que mantiene la categoría
  • Área UNESCO: ESTUDIO DE MERCADOS, ORGANIZACIÓN Y DIRECCIÓN DE EMPRESAS (VER 3310), SEMÁNTICA, MARKETING (COMERCIALIZACIÓN), ENSEÑANZA DE LENGUAS
  • Área de Aplicación: Ciencias Humanas / Ciencias Sociales

Colaboradores/as

beta Especialidades predominantes (top 10) Obtido de publicacións help
Obtido de publicacións

As especialidades temáticas mostradas obtivéronse mediante a aplicación de modelos de intelixencia artificial, obtidos como resultado do Proxecto Hércules.

A listaxe pode conter erros. En fase de avaliación e mellora. Compartido para recoller suxestións da comunidade.

  1. General Economics (Economics, Econometrics and Finance) Filtro
  2. Economics (Economics, Econometrics and Finance) Filtro
  3. Geography, Planning and Development (Social Sciences) Filtro
  4. Computers and Society (Computer Science) Filtro
  5. Business, Management and Accounting (miscellaneous) (Business, Management and Accounting) Filtro
  6. Econometrics (Economics, Econometrics and Finance) Filtro
  7. Management of Technology and Innovation (Business, Management and Accounting) Filtro
  8. Business and International Management (Business, Management and Accounting) Filtro
  9. General Business, Management and Accounting (Business, Management and Accounting) Filtro
  10. General Finance (Economics, Econometrics and Finance) Filtro