Análisis del Sector Turístico e Innovación ; Tourism competitiveness and innovation.
ATURI
Universidad de Cádiz
Cádiz, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Cádiz (16)
2023
-
Are chefs happiness providers? Exploring the impact of organisational support, intrapreneurship and interactional justice from the perspective of happiness management
International Journal of Gastronomy and Food Science, Vol. 34
-
La simulación empresarial desde el marco de los ODS como experiencia de enseñanza-aprendizaje
La didáctica de las ciencias sociales ante el reto de los Objetivos de Desarrollo Sostenible (Narcea), pp. 1203-1210
-
Positioning analysis of Spanish politicians through their Twitter posts versus Spanish public opinion
Humanities and Social Sciences Communications, Vol. 10, Núm. 1
2021
-
Happiness Management a culture to explore from Brand Orientation as a sign of Responsibily and Sustainable Production.”
20º Congreso Internacional de Marketing Público y No Lucrativo, con el lema "Marketing Público y No Lucrativo en el Marco de los Objetivos de Desarrollo Sostenible",
-
Happiness Management: A Culture to Explore From Brand Orientation as a Sign of Responsible and Sustainable Production
Frontiers in Psychology, Vol. 12
-
How Does Happiness Influence the Loyalty of Karate Athletes? A Model of Structural Equations From the Constructs: Consumer Satisfaction, Engagement, and Meaningful
Frontiers in Psychology, Vol. 12
-
Las TICS en el proceso de aprendizaje colaborativo en el entorno de las ciencias sociales 2.0. Una evidencia en las asignaturas de dirección de empresa y marketing social en las universidades de Alcalá y Cádiz
La glocalización patrimonial como vehículo para la construcción de las identidades (Tirant lo Blanch), pp. 339-356
-
Las herramientas MOOCS en el proceso de aprendizaje colaborativo universitario en tiempos de Covid-19. Un acercamiento a esta realidad académica desde el caleidoscopio del marketing social y el happiness management
Challenged-Based Learning: un puente metodológico entre la educación superior y el mundo profesional (Thomson Reuters Aranzadi), pp. 25-38
2020
-
Happiness perception in Spain, a SEM approach to evidence from the sociological research center
Quality and Quantity, Vol. 54, Núm. 3, pp. 761-779
-
Los videojuegos en la educación: Beneficios y perjuicios
Revista Electrónica Educare, Vol. 24, Núm. 2
-
¿Es el momento del turismo oscuro? Un factor clave para la activación empresarial del turismo en tiempos de poscovid-19, desde la perspectiva del marketing turístico y el "hapiness management"
El turismo desde una perspectiva sostenible y el riesgo de la covid-19: impactos, análisis y posibles intervenciones (Akal), pp. 89-102
2019
-
Creativity: An intangible capital generating competitive quality in the Spanish advertising industry
Academy of Accounting and Financial Studies Journal, Vol. 23, Núm. 2
-
El impacto de la utilización de la modalidad B-Learning en la educación superior
Alteridad: revista de educación, Vol. 14, Núm. 1, pp. 26-39
-
Employee happiness in the industry 4.0 Era: Insights from the spanish industrial sector
2019 IEEE Technology and Engineering Management Conference, TEMSCON 2019
-
Towards a happy, creative and social higher education institution: The case of non-profit marketing and business creation subjects at the university of cadiz
Journal of Entrepreneurship Education, Vol. 22, Núm. 1
2018
-
Creativity as an indicator of business competitiveness in the Mexican advertising landscape
Espacios, Vol. 39, Núm. 34