Universidad Internacional de La Rioja-ko ikertzaileekin lankidetzan egindako argitalpenak (14)

2022

  1. Spanish for Tourism Textbooks: A SWOT Analysis to Determine their Present and Future

    Revista Brasileira de Linguistica Aplicada, Vol. 22, Núm. 3, pp. 723-753

  2. Whose fault is it? Students’ perceptions towards the American financial system through an English for Specific Purposes class

    Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, Núm. 37, pp. 27-45

2020

  1. A gamified experience in an online and face-to-face university classroom: Is this learning resource feasible in both environments?

    Revista Brasileira de Linguistica Aplicada, Vol. 20, Núm. 4, pp. 761-786

  2. La percepción de las mujeres traductoras acerca de su situación en el mercado de la traducción financiera en América Latina

    Mutatis Mutandis: Revista Latinoamericana de Traducción, Vol. 13, Núm. 2, pp. 280-299

  3. The healthy and fit translator: a reality or a necessity?

    Interpreter and Translator Trainer, Vol. 14, Núm. 4, pp. 461-477