Argitalpenak (11) María Elena Serrano Moya argitalpenak

2024

  1. A framework for developing (inter)cultural competence in CLIL teacher education

    Transnational approaches to bilingual and second language teacher education (Taylor and Francis), pp. 68-87

2023

  1. Addressing pedagogical and linguistic challenges in CLIL assessment

    Global Perspectives on Effective Assessment in English Language Teaching (IGI Global), pp. 184-203

2022

  1. Hacia una conceptualización de la formación inicial CLIL: Las perspectivas de los futuros docentes en un contexto universitario

    Investigación e innovación en lengua extranjera: Una perspectiva global (Tirant Humanidades), pp. 453-476

2020

  1. Aproximación a la cultura nativa americana a través de textos multimodales

    Claves para la innovación pedagógica ante los nuevos retos: respuestas en la vanguardia de la práctica educativa

  2. Docencia 2.0 y 3.0 koord.

    Tirant Humanidades

  3. Multimodal approach to recent Native American History through film

    Nuevas Lecturas Docentes (Tirant Humanidades), pp. 369-381

  4. Multimodal approach to recent native american history through film

    X Congreso Universitario Internacional sobre Contenidos, Investigación, Innovación y Docencia: (CUICIID 2020). Libro de Actas

2019

  1. Discursive Practices in Barack Obama’s State of the Union Addresses, by Antonia Enache

    Miscelánea: A journal of english and american studies, Núm. 59, pp. 167-171

2016

  1. The use of prepositions at/on/in in spontaneous writing productions by digital

    Nuevas investigaciones lingüísticas: XXX Congreso Internacional de la Asociación de Jóvenes Lingüistas

2006

  1. El cine como adaptación e identidad cultural de los nativos norteamericanos: con sus propias palabras y con sus propias voces

    El Mediterráneo y América: Actas del XI Congreso de la Asociación Española de Americanistas

  2. Sherman Alexie's short stories and his cinematographic elements in them

    The Short Story in English [Recurso electrónico]: crossing boundaries (Editorial Universidad de Alcalá), pp. 852-867