Publicaciones (53) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2017

  1. 'Mr Jacko': Prince-riding in blake's 'an island in the moon'

    Notes and Queries, Vol. 64, Núm. 1, pp. 27-29

  2. 21st century English primary teachers and technology

    Ensayos: Revista de la Facultad de Educación de Albacete, Vol. 32, Núm. 2, pp. 1-7

  3. A New m-learning scenario for a listening comprehension assessment test in Second Language Acquisition [SLA]

    Journal of Universal Computer Science, Vol. 23, Núm. 12, pp. 1200-1214

  4. A Sense of Loss in Hilary Mantel’s A Change of Climate

    Revista Canaria de Estudios Ingleses, Núm. 74, pp. 109-124

  5. Actitudes docentes hacia los ejercicios de la Prueba de Acceso a la Universidad informatizada

    Educaçao e Pesquisa: Revista da Faculdade de Educação da Universidade de São Paulo, Vol. 43, Núm. 4

  6. Analysing test-takers’ views on a computer-based speaking test

    Profile: Issues in Teachers' Professional Development, Vol. 19, Núm. 1, pp. 23-38

  7. Analyzing the fictional worlds of Pixar with an eye on digital humanities

    Semiotica, Vol. 2017, Núm. 218, pp. 91-117

  8. Análisis de sistemas de organización de conocimiento para futuros traductores e intérpretes del ámbito jurídico (español-rumano-inglés)

    FITISPos International Journal: Public Service Interpreting and Translation, Vol. 4, pp. 102-127

  9. Choosing teaching English as a profession in primary education contexts

    Ensayos: Revista de la Facultad de Educación de Albacete, Vol. 32, Núm. 2, pp. 121-133

  10. Compilación y análisis de un corpus "ad hoc" como herramienta de documentación electrónica en Traduccción e Interpretación en los Servicios Públicos (TISP)

    Estudios de traducción, Núm. 7, pp. 177-190

  11. Do video learning objects develop digital competence in teacher training?

    RAEL: revista electrónica de lingüística aplicada, Vol. 16, Núm. 1, pp. 85-102

  12. Dos imaginarios literarios de la niñez y la vejez: Joseph Zobel y Gabriel García Márquez

    Revista de filología románica, Núm. 34, pp. 337-346

  13. Dystopian science fiction as a means of teaching English to technical degree students

    Integration of Education, Vol. 21, Núm. 2, pp. 303-321

  14. Editorial

    Profile: Issues in Teachers' Professional Development, Vol. 19, Núm. 1, pp. 7-8

  15. El cielo de España.... Los voluntarios austriacos en las Brigadas Internacionales

    Letra internacional, Núm. 125, pp. 89-95

  16. Emotional and Educational Consequences of (Im)politeness in Teacher–Student Interaction at Higher Education

    Corpus Pragmatics, Vol. 1, Núm. 3, pp. 233-255

  17. English for business: Student responses to language learning through social networking tools

    ESP Today, Vol. 5, Núm. 1, pp. 91-107

  18. Gallego Herández, D. (ed.). Current Approaches to Business and Institutional Translation. Bern: Peter Lang, 2015.

    Vivat Academia, Núm. 141, pp. 155-157

  19. Genre and text-type conventions in Early Modern Women´s recipe books

    Revista de lingüística y lenguas aplicadas, Núm. 12, pp. 13-21

  20. Healthcare videos addressed to the migrant population: from intercultural mediation to transcreation

    LFE: Revista de lenguas para fines específicos, Vol. 23, Núm. 1, pp. 140-162