Departamento
Filología Moderna
Publicaciones (53) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2017
-
'Mr Jacko': Prince-riding in blake's 'an island in the moon'
Notes and Queries, Vol. 64, Núm. 1, pp. 27-29
-
21st century English primary teachers and technology
Ensayos: Revista de la Facultad de Educación de Albacete, Vol. 32, Núm. 2, pp. 1-7
-
A New m-learning scenario for a listening comprehension assessment test in Second Language Acquisition [SLA]
Journal of Universal Computer Science, Vol. 23, Núm. 12, pp. 1200-1214
-
A Sense of Loss in Hilary Mantel’s A Change of Climate
Revista Canaria de Estudios Ingleses, Núm. 74, pp. 109-124
-
Actitudes docentes hacia los ejercicios de la Prueba de Acceso a la Universidad informatizada
Educaçao e Pesquisa: Revista da Faculdade de Educação da Universidade de São Paulo, Vol. 43, Núm. 4
-
Analysing test-takers’ views on a computer-based speaking test
Profile: Issues in Teachers' Professional Development, Vol. 19, Núm. 1, pp. 23-38
-
Analyzing the fictional worlds of Pixar with an eye on digital humanities
Semiotica, Vol. 2017, Núm. 218, pp. 91-117
-
Análisis de sistemas de organización de conocimiento para futuros traductores e intérpretes del ámbito jurídico (español-rumano-inglés)
FITISPos International Journal: Public Service Interpreting and Translation, Vol. 4, pp. 102-127
-
Choosing teaching English as a profession in primary education contexts
Ensayos: Revista de la Facultad de Educación de Albacete, Vol. 32, Núm. 2, pp. 121-133
-
Compilación y análisis de un corpus "ad hoc" como herramienta de documentación electrónica en Traduccción e Interpretación en los Servicios Públicos (TISP)
Estudios de traducción, Núm. 7, pp. 177-190
-
Do video learning objects develop digital competence in teacher training?
RAEL: revista electrónica de lingüística aplicada, Vol. 16, Núm. 1, pp. 85-102
-
Dos imaginarios literarios de la niñez y la vejez: Joseph Zobel y Gabriel García Márquez
Revista de filología románica, Núm. 34, pp. 337-346
-
Dystopian science fiction as a means of teaching English to technical degree students
Integration of Education, Vol. 21, Núm. 2, pp. 303-321
-
Editorial
Profile: Issues in Teachers' Professional Development, Vol. 19, Núm. 1, pp. 7-8
-
El cielo de España.... Los voluntarios austriacos en las Brigadas Internacionales
Letra internacional, Núm. 125, pp. 89-95
-
Emotional and Educational Consequences of (Im)politeness in Teacher–Student Interaction at Higher Education
Corpus Pragmatics, Vol. 1, Núm. 3, pp. 233-255
-
English for business: Student responses to language learning through social networking tools
ESP Today, Vol. 5, Núm. 1, pp. 91-107
-
Gallego Herández, D. (ed.). Current Approaches to Business and Institutional Translation. Bern: Peter Lang, 2015.
Vivat Academia, Núm. 141, pp. 155-157
-
Genre and text-type conventions in Early Modern Women´s recipe books
Revista de lingüística y lenguas aplicadas, Núm. 12, pp. 13-21
-
Healthcare videos addressed to the migrant population: from intercultural mediation to transcreation
LFE: Revista de lenguas para fines específicos, Vol. 23, Núm. 1, pp. 140-162