Editorial. Reflections on the importance of teacher´s training

  1. Madarova, Slavka 1
  1. 1 Universidad de Alcalá
    info

    Universidad de Alcalá

    Alcalá de Henares, España

    ROR https://ror.org/04pmn0e78

Revista:
JETT

ISSN: 1989-9572

Año de publicación: 2018

Volumen: 9

Número: 2

Páginas: 6-9

Tipo: Artículo

Otras publicaciones en: JETT

Resumen

Editorial

Referencias bibliográficas

  • Darling-Hammond, L., Hammerness, K., Grossman, P., Rust, F. & Shulman, L. (2005). Chapter 11: The Design of Teacher Education Programs. In Darling-Hammond, L. & Bransford, J. (Eds.). Preparing Teachers for a Changing World: What Teachers Should Learn and Be Able to Do (pp. 390-441). San Francisco: Jossey-Bass.
  • Ben-Peretz, M., Kleeman, S., Reichenberg. R. & Shimoni, S. (Eds.). (2013). Teacher Educators as Members of an Evolving Profession. Plymouth: Rowman-Littlefield Education.