Publications (105) Publications in which a researcher has participated

2024

  1. A public service management model as an antecedent for citizen satisfaction and fiscal policy

    Management Decision, Vol. 62, Núm. 2, pp. 725-739

  2. Constraints and barriers on industrial customer performance in an omnichannel ecosystem

    Review of Managerial Science

  3. Estrategias de marketing para potenciar la felicidad de la mujer federada

    Tiempos de happiness management, tecnología y marketing social (Tirant lo Blanch), pp. 145-164

  4. Leveraging blockchain for industry funding: A social media analysis

    Sustainable Technology and Entrepreneurship, Vol. 3, Núm. 3

  5. Sostenibilidad y transformación digital: el renacer del turismo post-covid 19

    Economistas, Núm. 185, pp. 249-258

  6. Sustainable success: Unraveling the relationship between CSR initiatives, happiness, and purchase intention in fashion retailers across channels

    Smart Ethics in the Digital World: Proceedings of the ETHICOMP 2024. 21st International Conference on the Ethical and Social Impacts of ICT

  7. The impact of corporate social responsibility on consumer brand engagement and purchase intention at fashion retailers

    Psychology and Marketing, Vol. 41, Núm. 3, pp. 649-664

  8. Understanding fluctuations through Multivariate Circulant Singular Spectrum Analysis

    Expert Systems with Applications, Vol. 251

2023

  1. Adquisición de competencias transversales a través del desarrollo de juegos

    La esfera universitaria hoy: retos, proyectos de investigación y transferencia de conocimiento (Dykinson), pp. 410-428

  2. Aquaculture in tourist destinations: the need to consider economic aspects in environmental impact studies

    Current Issues in Tourism, Vol. 26, Núm. 22, pp. 3671-3685

  3. Are chefs happiness providers? Exploring the impact of organisational support, intrapreneurship and interactional justice from the perspective of happiness management

    International Journal of Gastronomy and Food Science, Vol. 34

  4. Autoevaluación y coevaluación desde la perspectiva del estudiante

    Construyendo la educación del futuro en áreas de ingeniería, economía y STEM (Dykinson), pp. 564-576

  5. Digitalization in B2B marketing: omnichannel management from a PLS-SEM approach

    Journal of Business and Industrial Marketing, Vol. 38, Núm. 2, pp. 317-336

  6. Economía española: una introducción

    Thomson Reuters Aranzadi

  7. Ejercicios y prácticas

    Lecciones de economía española (Civitas), pp. 507-535

  8. Factores del entorno empresarial que condicionan la actividad de las micropymes femeninas de turismo rural en Costa Rica

    Revista Internacional de Turismo, Empresa y Territorio. RITUREM, Vol. 7, Núm. 1, pp. 151-173

  9. Impacto del turismo cinematográfico en el empleo decente y el crecimiento económico de los destinos turísticos

    Trabajo decente. Hacia la dignidad y la realización de la persona trabajadora (Tirant lo Blanch), pp. 173-190

  10. La falta de sostenibilidad del modelo: ¿una advertencia para la hegemonía del imperio turístico español?

    Economistas, Núm. 181, pp. 246-254

  11. La simulación empresarial desde el marco de los ODS como experiencia de enseñanza-aprendizaje

    La didáctica de las ciencias sociales ante el reto de los Objetivos de Desarrollo Sostenible (Narcea), pp. 1203-1210

  12. Model based on service quality, satisfaction and trust, the antecedents of federated athletes' happiness and loyalty

    Journal of Management Development, Vol. 42, Núm. 6, pp. 501-513