ATURI
Análisis del Sector Turístico e Innovación ; Tourism competitiveness and innovation.
Publicaciones (104) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2024
-
A public service management model as an antecedent for citizen satisfaction and fiscal policy
Management Decision, Vol. 62, Núm. 2, pp. 725-739
-
Estrategias de marketing para potenciar la felicidad de la mujer federada
Tiempos de happiness management, tecnología y marketing social (Tirant lo Blanch), pp. 145-164
-
Leveraging blockchain for industry funding: A social media analysis
Sustainable Technology and Entrepreneurship, Vol. 3, Núm. 3
-
Sostenibilidad y transformación digital: el renacer del turismo post-covid 19
Economistas, Núm. 185, pp. 249-258
-
Sustainable success: Unraveling the relationship between csrinitiatives, happiness, and purchase intention in fashionretailers across channels
Smart Ethics in the Digital World: Proceedings of the ETHICOMP 2024. 21st International Conference on the Ethical and Social Impacts of ICT
-
The impact of corporate social responsibility on consumer brand engagement and purchase intention at fashion retailers
Psychology and Marketing, Vol. 41, Núm. 3, pp. 649-664
-
Understanding fluctuations through Multivariate Circulant Singular Spectrum Analysis
Expert Systems with Applications, Vol. 251
2023
-
Adquisición de competencias transversales a través del desarrollo de juegos
La esfera universitaria hoy: retos, proyectos de investigación y transferencia de conocimiento (Dykinson), pp. 410-428
-
Aquaculture in tourist destinations: the need to consider economic aspects in environmental impact studies
Current Issues in Tourism, Vol. 26, Núm. 22, pp. 3671-3685
-
Are chefs happiness providers? Exploring the impact of organisational support, intrapreneurship and interactional justice from the perspective of happiness management
International Journal of Gastronomy and Food Science, Vol. 34
-
Autoevaluación y coevaluación desde la perspectiva del estudiante
Construyendo la educación del futuro en áreas de ingeniería, economía y STEM (Dykinson), pp. 564-576
-
Digitalization in B2B marketing: omnichannel management from a PLS-SEM approach
Journal of Business and Industrial Marketing, Vol. 38, Núm. 2, pp. 317-336
-
Economía española: una introducción
Thomson Reuters Aranzadi
-
Ejercicios y prácticas
Lecciones de economía española (Civitas), pp. 507-535
-
Factores del entorno empresarial que condicionan la actividad de las micropymes femeninas de turismo rural en Costa Rica
Revista Internacional de Turismo, Empresa y Territorio. RITUREM, Vol. 7, Núm. 1, pp. 151-173
-
Impacto del turismo cinematográfico en el empleo decente y el crecimiento económico de los destinos turísticos
Trabajo decente. Hacia la dignidad y la realización de la persona trabajadora (Tirant lo Blanch), pp. 173-190
-
La falta de sostenibilidad del modelo: ¿una advertencia para la hegemonía del imperio turístico español?
Economistas, Núm. 181, pp. 246-254
-
La simulación empresarial desde el marco de los ODS como experiencia de enseñanza-aprendizaje
La didáctica de las ciencias sociales ante el reto de los Objetivos de Desarrollo Sostenible (Narcea), pp. 1203-1210
-
Model based on service quality, satisfaction and trust, the antecedents of federated athletes' happiness and loyalty
Journal of Management Development, Vol. 42, Núm. 6, pp. 501-513
-
Positioning analysis of Spanish politicians through their Twitter posts versus Spanish public opinion
Humanities and Social Sciences Communications, Vol. 10, Núm. 1