María Yolanda
Muñoz Martínez
Profesor/a Titular Universidad
Jesús
García Laborda
Catedrático/a de Universidad
Jesús García Laborda-rekin lankidetzan egindako argitalpenak (4)
2022
-
Teachers’ professional development through the education practicum: A proposal for university-school collaboration*
Cypriot Journal of Educational Sciences, Vol. 17, Núm. 2, pp. 464-478
-
Technology-mediated Active methodologies for professional skills in a special professional programme
World Journal on Educational Technology: Current Issues, Vol. 14, Núm. 4, pp. 1106-1119
2021
-
Cuando el COVID-19 revolucionó la Universidad de Alcalá: nuestra visión desde la Facultad de Educación
COVID-19: un enfoque plural (Universidad de Alcalá), pp. 365-371
-
Inclusive Practicum: creating networks of learning and collaboration between students, teachers, and the Faculty of Education
RIFOP : Revista interuniversitaria de formación del profesorado: continuación de la antigua Revista de Escuelas Normales, Vol. 35, Núm. 96, pp. 205-224