Estela
Núñez Barriopedro
Profesor/a Contratado/a Doctor/a
Publicaciones (78) Publicaciones de Estela Núñez Barriopedro
2024
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A public service management model as an antecedent for citizen satisfaction and fiscal policy
Management Decision, Vol. 62, Núm. 2, pp. 725-739
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Estrategias de marketing para potenciar la felicidad de la mujer federada
Tiempos de happiness management, tecnología y marketing social (Tirant lo Blanch), pp. 145-164
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Sustainable success: Unraveling the relationship between csrinitiatives, happiness, and purchase intention in fashionretailers across channels
Smart Ethics in the Digital World: Proceedings of the ETHICOMP 2024. 21st International Conference on the Ethical and Social Impacts of ICT
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The impact of corporate social responsibility on consumer brand engagement and purchase intention at fashion retailers
Psychology and Marketing, Vol. 41, Núm. 3, pp. 649-664
2023
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Adquisición de competencias transversales a través del desarrollo de juegos
La esfera universitaria hoy: retos, proyectos de investigación y transferencia de conocimiento (Dykinson), pp. 410-428
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Are chefs happiness providers? Exploring the impact of organisational support, intrapreneurship and interactional justice from the perspective of happiness management
International Journal of Gastronomy and Food Science, Vol. 34
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Autoevaluación y coevaluación desde la perspectiva del estudiante
Construyendo la educación del futuro en áreas de ingeniería, economía y STEM (Dykinson), pp. 564-576
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Digitalization in B2B marketing: omnichannel management from a PLS-SEM approach
Journal of Business and Industrial Marketing, Vol. 38, Núm. 2, pp. 317-336
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Impacto del turismo cinematográfico en el empleo decente y el crecimiento económico de los destinos turísticos
Trabajo decente. Hacia la dignidad y la realización de la persona trabajadora (Tirant lo Blanch), pp. 173-190
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La simulación empresarial desde el marco de los ODS como experiencia de enseñanza-aprendizaje
La didáctica de las ciencias sociales ante el reto de los Objetivos de Desarrollo Sostenible (Narcea), pp. 1203-1210
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Model based on service quality, satisfaction and trust, the antecedents of federated athletes' happiness and loyalty
Journal of Management Development, Vol. 42, Núm. 6, pp. 501-513
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Positioning analysis of Spanish politicians through their Twitter posts versus Spanish public opinion
Humanities and Social Sciences Communications, Vol. 10, Núm. 1
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Strategic orientation towards digitization to improve supermarket loyalty in an omnichannel context
Journal of Business Research, Vol. 156
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The role of perceived usefulness and annoyance on programmatic advertising: the moderating effect of Internet user privacy and cookies
Corporate Communications, Vol. 28, Núm. 2, pp. 311-324
2022
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Analysis of consumer behaviour from the point of view of marketing and happiness management during the Covid-19 pandimic
A thousand ways to understand happiness in the economy of the European Union's "Next generation" funds: a comprehensive vision under the lens of social marketing, history and happiness management (Comares), pp. 149-164
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El empleo de la felicidad como argumento en la comunicación de la RSC
El Happiness Management. Un cisne amarillo que vuela hacia el marketing social, la felicidad y el bienestar (Tirant Humanidades), pp. 81-102
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Promoting Social Media Engagement Via Branded Content Communication: A Fashion Brands Study on Instagram
Media and Communication, Vol. 10, Núm. 1, pp. 185-197
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The role of consumer happiness in brand loyalty: a model of the satisfaction and brand image in fashion
Corporate Governance (Bingley), Vol. 22, Núm. 3, pp. 458-473
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The variables that explain loyalty in non-profit karate organisations
Archives of Budo, Vol. 18, pp. 269-285
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¿Queremos modelos productivos sostenibles y ecoinnovadores en la era del siglo XXI? Un link a explorar orientación a la marca-happiness management
DOCFRADIS Working Papers