Publikationen, an denen er mitarbeitet Pedro Cuesta Valiño (6)

2024

  1. The role of women in maintaining the heritage value of gastronomy in Castilla-La Mancha

    International Journal of Gastronomy and Food Science, Vol. 37

2023

  1. Su comunicación en Instagram y páginas webs y la felicidad del consumidor en compras que los aplican

    aDResearch: Revista Internacional de Investigación en Comunicación, Núm. 29

  2. Todo está en Madrid: a georeferenced digital guide and online commerce aggregator of all commerce, hospitality and services in Madrid

    Journal of Tourism and Heritage Research: JTHR, Vol. 6, Núm. 1, pp. 143-157

2022

  1. How to communicate SDG 12 in social media: The case of distribution channels

    Positive and Constructive Contributions for Sustainable Development Goals (IGI Global), pp. 21-36

  2. Uso de los entornos digitales en la promoción de emprendedores turísticos

    Estrategias de comunicación publicitaria en redes sociales: diseño, gestión e impacto.

  3. Why Do People Return to Video Platforms? Millennials and Centennials on TikTok

    Media and Communication, Vol. 10, Núm. 1, pp. 198-207