Pedro
Cuesta Valiño
Profesor/a Titular Universidad
Publications dans lesquelles il/elle collabore avec Pedro Cuesta Valiño (17)
2024
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Iconografía gráfica y visual como creadora de identidad urbana y generadora de valor en el comercio como recurso cultural
El patrimonio y su perspectiva turística (Aranzadi), pp. 533-550
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Purchase intention of fashion brand retailers: a journey through consumer engagement and happiness
Management Decision, Vol. 62, Núm. 2, pp. 381-402
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Sustainable success: Unraveling the relationship between CSR initiatives, happiness, and purchase intention in fashion retailers across channels
Smart Ethics in the Digital World: Proceedings of the ETHICOMP 2024. 21st International Conference on the Ethical and Social Impacts of ICT
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The Application of Artificial Intelligence in Recruitment, Training and Employee Onboarding HR Practices
Contributions to Management Science (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 213-227
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The impact of corporate social responsibility on consumer brand engagement and purchase intention at fashion retailers
Psychology and Marketing, Vol. 41, Núm. 3, pp. 649-664
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The role of women in maintaining the heritage value of gastronomy in Castilla-La Mancha
International Journal of Gastronomy and Food Science, Vol. 37
2023
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El valor patrimonial del comercio. Búsqueda del equilibrio entre la tradición y la digitalización como estrategia para el mantenimiento del pequeño comercio.
Transitando hacia una producción y consumo responsables (Universidad de Oviedo), pp. 211-229
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Strategic orientation towards digitization to improve supermarket loyalty in an omnichannel context
Journal of Business Research, Vol. 156
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Todo está en Madrid: a georeferenced digital guide and online commerce aggregator of all commerce, hospitality and services in Madrid
Journal of Tourism and Heritage Research: JTHR, Vol. 6, Núm. 1, pp. 143-157
2022
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Commercial heritage of the historic centers. The case of the centenary shops of madrid, as a strategy to maintain cultural values in historic neighborhoods
Journal of Tourism and Heritage Research: JTHR, Vol. 5, Núm. 1, pp. 348-369
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Diferenciación de un destino turístico a través de la creatividad de sus barrios
La representación de la ciudad en la sociedad contemporánea (McGraw Hill España), pp. 343-366
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El comercio local y singular como generador de emociones en los consumidores
El Happiness Management. Un cisne amarillo que vuela hacia el marketing social, la felicidad y el bienestar (Tirant Humanidades), pp. 229-258
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The increasing visibility of women in gastronomy
International Journal of Gastronomy and Food Science, Vol. 30
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Uso de los entornos digitales en la promoción de emprendedores turísticos
Estrategias de comunicación publicitaria en redes sociales: diseño, gestión e impacto.
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Word of mouth and digitalization in small retailers: Tradition, authenticity, and change
Technological Forecasting and Social Change, Vol. 175
2020
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A sustainable management model for cultural creative tourism ecosystems
Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 22, pp. 1-21
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Marcas destino como estrategia de marketing para destinos creativos. El Barrio de las Letras de Madrid
Estrategias de marketing social corporativo: retos de comunicación y branding en entornos competitivos (Sindéresis), pp. 45-76