Pedro
Cuesta Valiño
Profesor/a Titular Universidad
Publicaciones (117) Publicaciones de Pedro Cuesta Valiño
2024
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Estrategias de marketing para potenciar la felicidad de la mujer federada
Tiempos de happiness management, tecnología y marketing social (Tirant lo Blanch), pp. 145-164
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Guest editorial: Happiness and corporate social responsibility: the role of organizational culture and consumers in a sustainable economy
Management Decision
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Keys to Usability in Retail E-Commerce: A Systematic Review of the Literature
UCJC Business & Society Review, Vol. 21, Núm. 1, pp. 778-815
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Purchase intention of fashion brand retailers: a journey through consumer engagement and happiness
Management Decision, Vol. 62, Núm. 2, pp. 381-402
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Sustainable success: Unraveling the relationship between csrinitiatives, happiness, and purchase intention in fashionretailers across channels
Smart Ethics in the Digital World: Proceedings of the ETHICOMP 2024. 21st International Conference on the Ethical and Social Impacts of ICT
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The impact of corporate social responsibility on consumer brand engagement and purchase intention at fashion retailers
Psychology and Marketing, Vol. 41, Núm. 3, pp. 649-664
2023
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Adquisición de competencias transversales a través del desarrollo de juegos
La esfera universitaria hoy: retos, proyectos de investigación y transferencia de conocimiento (Dykinson), pp. 410-428
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Autoevaluación y coevaluación desde la perspectiva del estudiante
Construyendo la educación del futuro en áreas de ingeniería, economía y STEM (Dykinson), pp. 564-576
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CONSUMER HAPPINESS: ORIGIN AND DEVELOPMENT OF THE CONCEPT
ANDULI, pp. 83-98
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Consumer Happiness: Origin and Develoment of the Concept
Anduli: revista andaluza de ciencias sociales, Núm. 23, pp. 83-98
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Digitalization in B2B marketing: omnichannel management from a PLS-SEM approach
Journal of Business and Industrial Marketing, Vol. 38, Núm. 2, pp. 317-336
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E-Banking Loyalty and Its Background: A Bibliometric Analysis
Springer Proceedings in Business and Economics
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El valor patrimonial del comercio. Búsqueda del equilibrio entre la tradición y la digitalización como estrategia para el mantenimiento del pequeño comercio.
Transitando hacia una producción y consumo responsables (Universidad de Oviedo), pp. 211-229
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Happiness and its relationship to expectations of change and sustainable behavior in a post-COVID-19 world
Journal of Management Development, Vol. 42, Núm. 6, pp. 458-482
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La simulación empresarial desde el marco de los ODS como experiencia de enseñanza-aprendizaje
La didáctica de las ciencias sociales ante el reto de los Objetivos de Desarrollo Sostenible (Narcea), pp. 1203-1210
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Model based on service quality, satisfaction and trust, the antecedents of federated athletes' happiness and loyalty
Journal of Management Development, Vol. 42, Núm. 6, pp. 501-513
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Strategic orientation towards digitization to improve supermarket loyalty in an omnichannel context
Journal of Business Research, Vol. 156
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Su comunicación en Instagram y páginas webs y la felicidad del consumidor en compras que los aplican
aDResearch: Revista Internacional de Investigación en Comunicación, Núm. 29
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The Process of the Transfer of Hate Speech to Demonization and Social Polarization
Politics and Governance
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The effects of the aesthetics and composition of hotels’ digital photo images on online booking decisions
Humanities and Social Sciences Communications, Vol. 10, Núm. 1