Publicaciones en las que colabora con Pedro Cuesta Valiño (14)

2024

  1. Purchase intention of fashion brand retailers: a journey through consumer engagement and happiness

    Management Decision, Vol. 62, Núm. 2, pp. 381-402

  2. Sustainable success: Unraveling the relationship between CSR initiatives, happiness, and purchase intention in fashion retailers across channels

    Smart Ethics in the Digital World: Proceedings of the ETHICOMP 2024. 21st International Conference on the Ethical and Social Impacts of ICT

  3. The impact of corporate social responsibility on consumer brand engagement and purchase intention at fashion retailers

    Psychology and Marketing, Vol. 41, Núm. 3, pp. 649-664

2022

  1. Commercial heritage of the historic centers. The case of the centenary shops of madrid, as a strategy to maintain cultural values in historic neighborhoods

    Journal of Tourism and Heritage Research: JTHR, Vol. 5, Núm. 1, pp. 348-369

  2. Diferenciación de un destino turístico a través de la creatividad de sus barrios

    La representación de la ciudad en la sociedad contemporánea (McGraw Hill España), pp. 343-366

  3. El comercio local y singular como generador de emociones en los consumidores

    El Happiness Management. Un cisne amarillo que vuela hacia el marketing social, la felicidad y el bienestar (Tirant Humanidades), pp. 229-258

  4. The increasing visibility of women in gastronomy

    International Journal of Gastronomy and Food Science, Vol. 30

  5. Uso de los entornos digitales en la promoción de emprendedores turísticos

    Estrategias de comunicación publicitaria en redes sociales: diseño, gestión e impacto.

  6. Word of mouth and digitalization in small retailers: Tradition, authenticity, and change

    Technological Forecasting and Social Change, Vol. 175

2020

  1. A sustainable management model for cultural creative tourism ecosystems

    Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 22, pp. 1-21

  2. Marcas destino como estrategia de marketing para destinos creativos. El Barrio de las Letras de Madrid

    Estrategias de marketing social corporativo: retos de comunicación y branding en entornos competitivos (Sindéresis), pp. 45-76