Azucena
Penelas Leguía
Profesor/a Titular Universidad
Pedro
Cuesta Valiño
Profesor/a Titular Universidad
Publicacións nas que colabora con Pedro Cuesta Valiño (30)
2024
-
Job satisfaction and happiness keys in the prosocial behavior of citizens in Europe
BMC Psychology, Vol. 12, Núm. 1
-
The impact of corporate social responsibility on customer loyalty in hospitality business
Quality and Quantity, Vol. 58, Núm. 3, pp. 2163-2181
-
The role of women in maintaining the heritage value of gastronomy in Castilla-La Mancha
International Journal of Gastronomy and Food Science, Vol. 37
2023
-
Adquisición de competencias transversales a través del desarrollo de juegos
La esfera universitaria hoy: retos, proyectos de investigación y transferencia de conocimiento (Dykinson), pp. 410-428
-
Autoevaluación y coevaluación desde la perspectiva del estudiante
Construyendo la educación del futuro en áreas de ingeniería, economía y STEM (Dykinson), pp. 564-576
-
La simulación empresarial desde el marco de los ODS como experiencia de enseñanza-aprendizaje
La didáctica de las ciencias sociales ante el reto de los Objetivos de Desarrollo Sostenible (Narcea), pp. 1203-1210
-
Model based on service quality, satisfaction and trust, the antecedents of federated athletes' happiness and loyalty
Journal of Management Development, Vol. 42, Núm. 6, pp. 501-513
-
Su comunicación en Instagram y páginas webs y la felicidad del consumidor en compras que los aplican
aDResearch: Revista Internacional de Investigación en Comunicación, Núm. 29
2022
-
How to communicate SDG 12 in social media: The case of distribution channels
Positive and Constructive Contributions for Sustainable Development Goals (IGI Global), pp. 21-36
2021
-
Resultados en la experimentación del e-learning en los business games
Conference proceedings. CIVINEDU 2021: 5th International Virtual Conference onEducational Research and Innovation
-
Rural Tourism and the Sustainable Development Goals. A Study of the Variables That Most Influence the Behavior of the Tourist
Frontiers in Psychology, Vol. 12
-
Sustainable development and consumer behavior in rural tourism—the importance of image and loyalty for host communities
Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 9
-
Sustainable development and rural tourism in depopulated areas
Land, Vol. 10, Núm. 9
-
The transition from face-to-face teaching to virtuality using a business game
EDULEARN21 Proceedings: 13th International Conference on Education and New Learning Technologies (July 5th-6th, 2021, Online)
2020
2019
-
Las motivaciones: Elemento de estudio esencial para un desarrollo turístico creativo en zonas despobladas
Happiness management and creativity in the XXI century: intangible capitals as a source of innovation, competitiveness and sustainable development (Comares), pp. 83-102
2018
-
Co-evaluation, hetero-evaluation and self-evaluation in the area of marketing and market research
EDULEARN18 Proceedings: 10th International Conference on Education and New Learning Technology (July 2nd-4th, 2018, Palma, Spain)
-
Los adolescentes musulmanes frente a las oportunidades y las amenazas de la red
aDResearch: Revista Internacional de Investigación en Comunicación, Núm. 18, pp. 60-79
2014
-
El desarrollo de la web 3.0 como innovación en la docencia de comercialización e investigación de mercados
Caracciolos: revista digital de investigación en docencia, Vol. 2, Núm. 1
2013
-
El uso de la Web 3.0 para la mejora de la calidad docente en el área de comercialización e investigación de mercados
Docentes y estudiantes dialogando: hacia una comprensión de la participación en la universidad (Editorial Universidad de Alcalá), pp. 401-414