Publicaciones en las que colabora con Estela Núñez Barriopedro (6)

2024

  1. Constraints and barriers on industrial customer performance in an omnichannel ecosystem

    Review of Managerial Science, Vol. 18, Núm. 9, pp. 2749-2780

2023

  1. Digitalization in B2B marketing: omnichannel management from a PLS-SEM approach

    Journal of Business and Industrial Marketing, Vol. 38, Núm. 2, pp. 317-336

  2. Impacto del turismo cinematográfico en el empleo decente y el crecimiento económico de los destinos turísticos

    Trabajo decente. Hacia la dignidad y la realización de la persona trabajadora (Tirant lo Blanch), pp. 173-190

2021

  1. Omnichannel Management in B2B. Complexity-based model. Empirical evidence from a panel of experts based on Fuzzy Cognitive Maps

    Industrial Marketing Management, Vol. 95, pp. 99-113

  2. Omnichannel Management in a B2B context: Concept, research agenda and bibliometric review

    International Journal of Industrial Engineering and Management, Vol. 12, Núm. 1, pp. 37-48

2020

  1. La gestión onmicanal como estrategia clave para el bienestar organizacional

    Estrategias de marketing social corporativo: retos de comunicación y branding en entornos competitivos (Sindéresis), pp. 133-152