Publicaciones (103) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2024

  1. Drug-Facilitated Sexual Assault: A Systematic Review

    Trauma, Violence, and Abuse, Vol. 25, Núm. 3, pp. 1814-1825

  2. Drug-facilitated sexual assault in youth nightlife contexts in Spain

    Public Health, Vol. 233, pp. 157-163

  3. El uso de las redes sociales en la gestión de crisis institucionales

    Internet al servicio de la modernidad en red (Peter Lang), pp. 377-389

  4. Exploring the efficacy of video game training in developing adolescent reasoning abilities

    Behaviour and Information Technology, Vol. 43, Núm. 4, pp. 651-662

  5. INTRODUCTION OF THE SMARTPHONE AT PRE-SCHOOL

    Cadernos CEDES, Vol. 44, Núm. 123, pp. 207-219

  6. Invitations Within and Beyond the Fictitious World: An LDA Discourse Analysis of Female Game Preferences in Chinese CMC Forums

    International Journal of Human-Computer Interaction

  7. La evolución de la comunicación deportiva en los nuevos medios. Estudios de caso: "Mundo Maldini"

    Conexiones digitales: la revolución de la comunicación en la sociedad contemporánea

  8. Moral Dilemmas of Spanish Youth: Consent in Alcohol-Mediated Affective-Sexual Relationships in Nightlife

    Sexuality and Culture, Vol. 28, Núm. 2, pp. 794-812

  9. Storytelling in Metaverses: Exploring an Immersive Chronotope at the Intersection of Time and Digital Space

    Springer Series on Cultural Computing (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 115-131

2023

  1. Adam GANZ y Steven PRICE (eds.).— Robert de Niro at work. From Screenplay to Screen Performance. Lugar: Palgrave Macmillan, 2020, 239 pp.

    Signa: Revista de la Asociación Española de Semiótica, Núm. 32, pp. 673-675

  2. Análisis crítico del discurso multimodal producido por los partidos políticos españoles en sus cuentas de Instagram

    Libro de Actas. Congreso Universitario, Internacional sobre Comunicación, Innovación, Investigación y Docencia: CUICIID 2023. 4, 5 y 6 de octubre

  3. Audiencias juveniles: La casa de papel: De la narrativa lineal al universo transmedia

    Consumo, marcas e intangibles en el público infantil y joven (Dykinson), pp. 76-93

  4. ContAR: la realidad aumentada como soporte de representación visual en el arte de contar historias

    adComunica: revista científica de estrategias, tendencias e innovación en comunicación, Núm. 26, pp. 77-96

  5. Correction to: Drug-facilitated sexual assault acceptance scale: construction and validation of a new scale in Spanish context (Journal of Public Health, (2023), 10.1007/s10389-023-02084-z)

    Journal of Public Health (Germany)

  6. Digital Games as Persuasion Spaces for Political Marketing: Joe Biden’s Campaign in Fortnite

    Media and Communication, Vol. 11, Núm. 2, pp. 266-277

  7. Drug-facilitated sexual assault acceptance scale: construction and validation of a new scale in Spanish context

    Journal of Public Health (Germany)

  8. El uso de las redes sociales en la gestión de crisis institucionales

    Libro de Actas. Congreso Universitario, Internacional sobre Comunicación, Innovación, Investigación y Docencia: CUICIID 2023. 4, 5 y 6 de octubre

  9. El videojuego como instrumento mediador en los procesos de aprendizaje en Educación Física: un análisis desde el modelo de aceptación de la tecnología

    Transformando la educación a través de la tecnología: Innovación, investigación y aprendizaje digital (Dykinson), pp. 57-64

  10. Enhancing adolescent reasoning skills through a video game program

    Education and Information Technologies, Vol. 28, Núm. 10, pp. 12737-12756

  11. Factors affecting the Acceptance of Video Games as a Tool to improve students’ academic performance in Physical Education

    Education and Information Technologies, Vol. 28, Núm. 5, pp. 5717-5737