GIPI
Imágenes, Palabras e Ideas ; Images, Words and Ideas.
Publicaciones (103) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2024
-
Drug-Facilitated Sexual Assault: A Systematic Review
Trauma, Violence, and Abuse, Vol. 25, Núm. 3, pp. 1814-1825
-
Drug-facilitated sexual assault in youth nightlife contexts in Spain
Public Health, Vol. 233, pp. 157-163
-
El uso de las redes sociales en la gestión de crisis institucionales
Internet al servicio de la modernidad en red (Peter Lang), pp. 377-389
-
Exploring the efficacy of video game training in developing adolescent reasoning abilities
Behaviour and Information Technology, Vol. 43, Núm. 4, pp. 651-662
-
INTRODUCTION OF THE SMARTPHONE AT PRE-SCHOOL
Cadernos CEDES, Vol. 44, Núm. 123, pp. 207-219
-
Invitations Within and Beyond the Fictitious World: An LDA Discourse Analysis of Female Game Preferences in Chinese CMC Forums
International Journal of Human-Computer Interaction
-
La evolución de la comunicación deportiva en los nuevos medios. Estudios de caso: "Mundo Maldini"
Conexiones digitales: la revolución de la comunicación en la sociedad contemporánea
-
Moral Dilemmas of Spanish Youth: Consent in Alcohol-Mediated Affective-Sexual Relationships in Nightlife
Sexuality and Culture, Vol. 28, Núm. 2, pp. 794-812
-
Storytelling in Metaverses: Exploring an Immersive Chronotope at the Intersection of Time and Digital Space
Springer Series on Cultural Computing (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 115-131
2023
-
Adam GANZ y Steven PRICE (eds.).— Robert de Niro at work. From Screenplay to Screen Performance. Lugar: Palgrave Macmillan, 2020, 239 pp.
Signa: Revista de la Asociación Española de Semiótica, Núm. 32, pp. 673-675
-
Análisis crítico del discurso multimodal producido por los partidos políticos españoles en sus cuentas de Instagram
Libro de Actas. Congreso Universitario, Internacional sobre Comunicación, Innovación, Investigación y Docencia: CUICIID 2023. 4, 5 y 6 de octubre
-
Audiencias juveniles: La casa de papel: De la narrativa lineal al universo transmedia
Consumo, marcas e intangibles en el público infantil y joven (Dykinson), pp. 76-93
-
ContAR: la realidad aumentada como soporte de representación visual en el arte de contar historias
adComunica: revista científica de estrategias, tendencias e innovación en comunicación, Núm. 26, pp. 77-96
-
Correction to: Drug-facilitated sexual assault acceptance scale: construction and validation of a new scale in Spanish context (Journal of Public Health, (2023), 10.1007/s10389-023-02084-z)
Journal of Public Health (Germany)
-
Digital Games as Persuasion Spaces for Political Marketing: Joe Biden’s Campaign in Fortnite
Media and Communication, Vol. 11, Núm. 2, pp. 266-277
-
Drug-facilitated sexual assault acceptance scale: construction and validation of a new scale in Spanish context
Journal of Public Health (Germany)
-
El uso de las redes sociales en la gestión de crisis institucionales
Libro de Actas. Congreso Universitario, Internacional sobre Comunicación, Innovación, Investigación y Docencia: CUICIID 2023. 4, 5 y 6 de octubre
-
El videojuego como instrumento mediador en los procesos de aprendizaje en Educación Física: un análisis desde el modelo de aceptación de la tecnología
Transformando la educación a través de la tecnología: Innovación, investigación y aprendizaje digital (Dykinson), pp. 57-64
-
Enhancing adolescent reasoning skills through a video game program
Education and Information Technologies, Vol. 28, Núm. 10, pp. 12737-12756
-
Factors affecting the Acceptance of Video Games as a Tool to improve students’ academic performance in Physical Education
Education and Information Technologies, Vol. 28, Núm. 5, pp. 5717-5737