Publications (72) Federico Pablo Martí publications

2024

  1. Constraints and barriers on industrial customer performance in an omnichannel ecosystem

    Review of Managerial Science, Vol. 18, Núm. 9, pp. 2749-2780

  2. Fuzzy cognitive maps for municipal governance improvement

    PloS one, Vol. 19, Núm. 2, pp. e0294962

  3. Seis décadas de cambios en la movilidad viaria y sus efectos en el territorio español

    Economistas, Núm. 185, pp. 279-289

  4. Transport networks

    Handbook of Cliometrics: Third edition (Springer International Publishing), pp. 2303-2327

2023

  1. Digitalization in B2B marketing: omnichannel management from a PLS-SEM approach

    Journal of Business and Industrial Marketing, Vol. 38, Núm. 2, pp. 317-336

  2. La economía 4.0: conectividad y transformación digital

    Lecciones de economía española (Civitas), pp. 135-141

  3. The Spanish Gough maps: first pre-postal maps of the Iberian Peninsula in its European context

    Humanities and Social Sciences Communications, Vol. 10, Núm. 1

  4. The naïve map of the sixteenth century roads in Spain

    Journal of Maps, Vol. 19, Núm. 1

2020

  1. Apéndice. La economía 4.0, conectividad y transformación digital

    Lecciones de economía española (Thomson Reuters-Civitas), pp. 145-148

  2. Emergence of complex socioeconomic networks driven by individual and collective interests

    Physical Review Research, Vol. 2, Núm. 4

  3. La gestión onmicanal como estrategia clave para el bienestar organizacional

    Estrategias de marketing social corporativo: retos de comunicación y branding en entornos competitivos (Sindéresis), pp. 133-152

  4. Spatial distribution of economic activities: a network approach

    Journal of Economic Interaction and Coordination, Vol. 15, Núm. 2, pp. 441-470

2019

  1. Apéndice - La economía 4.0, conectividad y transformación digital

    Lecciones de economía española (Thomson Reuters-Civitas), pp. 123-126