Publicacións (72) Publicacións de Federico Pablo Martí Ver datos de investigación referenciados.

2024

  1. Constraints and barriers on industrial customer performance in an omnichannel ecosystem

    Review of Managerial Science, Vol. 18, Núm. 9, pp. 2749-2780

  2. Fuzzy cognitive maps for municipal governance improvement

    PloS one, Vol. 19, Núm. 2, pp. e0294962

  3. Seis décadas de cambios en la movilidad viaria y sus efectos en el territorio español

    Economistas, Núm. 185, pp. 279-289

  4. Transport networks

    Handbook of Cliometrics: Third edition (Springer International Publishing), pp. 2303-2327

2023

  1. Digitalization in B2B marketing: omnichannel management from a PLS-SEM approach

    Journal of Business and Industrial Marketing, Vol. 38, Núm. 2, pp. 317-336

  2. La economía 4.0: conectividad y transformación digital

    Lecciones de economía española (Civitas), pp. 135-141

  3. The Spanish Gough maps: first pre-postal maps of the Iberian Peninsula in its European context

    Humanities and Social Sciences Communications, Vol. 10, Núm. 1

  4. The naïve map of the sixteenth century roads in Spain

    Journal of Maps, Vol. 19, Núm. 1

2020

  1. Apéndice. La economía 4.0, conectividad y transformación digital

    Lecciones de economía española (Thomson Reuters-Civitas), pp. 145-148

  2. Emergence of complex socioeconomic networks driven by individual and collective interests

    Physical Review Research, Vol. 2, Núm. 4

  3. La gestión onmicanal como estrategia clave para el bienestar organizacional

    Estrategias de marketing social corporativo: retos de comunicación y branding en entornos competitivos (Sindéresis), pp. 133-152

  4. Spatial distribution of economic activities: a network approach

    Journal of Economic Interaction and Coordination, Vol. 15, Núm. 2, pp. 441-470

2019

  1. Apéndice - La economía 4.0, conectividad y transformación digital

    Lecciones de economía española (Thomson Reuters-Civitas), pp. 123-126