Argitalpenak (109) Salvador Otón Tortosa argitalpenak

2023

  1. Correction to: The use of accessibility metadata in e-learning environments: a systematic literature review (Universal Access in the Information Society, (2023), 22, 2, (445-461), 10.1007/s10209-021-00851-x)

    Universal Access in the Information Society

  2. Enhancing Student Motivation and Engagement through a Gamified Learning Environment

    Sustainability (Switzerland), Vol. 15, Núm. 19

  3. Estudio del framework Micronaut para el desarrollo de microservicios reactivos

    ATICA2022: Aplicación de Tecnologías de la Información y Comunicaciones Avanzadas y Accesibilidad (Editorial Universidad de Alcalá), pp. 163-170

  4. Experiencia en el uso de la evaluación por pares en un contexto de educación superior

    ATICA2022: Aplicación de Tecnologías de la Información y Comunicaciones Avanzadas y Accesibilidad (Editorial Universidad de Alcalá), pp. 314-321

  5. Healthcare Information Technology: A Systematic Mapping Study

    Healthcare Informatics Research, Vol. 29, Núm. 1, pp. 4-15

  6. RALO: Accessible Learning Objects Assessment Ecosystem Based on Metadata Analysis, Inter-Rater Agreement, and Borda Voting Schemes

    IEEE Access, Vol. 11, pp. 8223-8239

  7. The Eclectic Approach in English Language Teaching Applications: A Qualitative Synthesis of the Literature

    Sustainability (Switzerland), Vol. 15, Núm. 15

  8. The use of accessibility metadata in e-learning environments: a systematic literature review

    Universal Access in the Information Society, Vol. 22, Núm. 2, pp. 445-461