Antonio
García Gómez
Catedrático/a de Universidad
Thesis
-
Aproximación al habla conflictiva como acción social. Estrategias pragmático-discursivas y construcción de identidades sociales 2004
Universidad Complutense de Madrid
Supervised Theses (6)
-
Flipping the secondary English classroom: motivation, catering for diversity, and digital literacy 2023
Universidad de Alcalá
SÁNCHEZ CARLERO, SOFÍA
-
Deeper learning within clil? A longitudinal case study of classroom dialogue and practice in Primary Education 2022
Universidad de Alcalá
MORTIMORE, LOUISA JANE
-
The impact of the neuro linguistic programming spelling strategy in the teaching of content and language integrated learning subjects in bilingual schools 2021
Universidad de Alcalá
Ampuero López, Eva
-
Listening skills in Spanish adult learners of English as a foreign language: the use of pragmatic interences for listening to authentic materials 2017
Universidad de Alcalá
GONZÁLEZ BARCENILLA, CARLOS
-
Socio-psychological components in the identity construction process of adult learners of English at EOI: between motivation and anxiety: Drama as a tool to help overcome anxiety and enhance motivation 2017
Universidad Autónoma de Madrid
Pellegrinelli, Marco
-
Uso de los grupos interactivos en la enseñanza del inglés en educación primaria bilingüe 2016
Universidad de Alcalá
Garrido Aguayo, Borja
Theses Committees (17)
-
Chair of the Committee
Persuasive discourse in tourism web pages: health resorts in ukraine'S carpathian mountains 2023Universidad de Málaga
Zakharova García, Ganna
-
Secretary of the Committee
In the eye of the beholder: processing, use, and attitudes towards (non-)sexist language in a second language 2023Universidad de Alcalá
SÁNCHEZ TORRES, MÓNICA
-
Chair of the Committee
Phonological Capacities of Jordanian EFL Teachers: insight on Training Needs and Impact on Instruction 2022Universidad de Málaga
Elkouz Elkouz, Ahlam
-
Committee Member
Análisis de los sistemas de valoración lingüística en la obra de Santiago Ramón y Cajal 2021UNED. Universidad Nacional de Educación a Distancia
RAMIREZ DEL POZO MARTIN, JOSE MANUEL
-
Committee Member
La construcción de las identidades de la mujer contemporánea. Una aproximación de análisis al discurso multimodal de las ediciones de españa y estados unidos 2018Universitat de València
Aloy Mayo, María
-
Secretary of the Committee
Sexuality in translation. Exploring the troubled seas of (un)official censorship: James Joyce's ulysses in serbo-croatian 2017Universitat de València
Djuric Duric, Sonja
-
Committee Member
Soft spots in hard news: appraisal strategies in the hard news headlines of two English and two Spanish quality digital newspapers. A corpus study 2017Universidad Autónoma de Madrid
Marqués Amorós, Celia
-
Committee Member
Afasia de tipo motor en inglés y en español: estudio contrastivo de las variables lingüísticas intervinientes en la lectura 2017Universidad de Málaga
Vereda Alonso, Cristina
-
Secretary of the Committee
The role of language assistants in a bilingual primary school: theory, practice and recommendations 2016Universidad de Alcalá
Buckingham Reynolds, Lyndsay Renee
-
Secretary of the Committee
Pautas para la mejora de la comunicación bilingüe y bicultural en salud mental: terminología especializada y elementos pragmáticos 2016Universidad de Alcalá
-
Committee Member
Análisis del grado de especialización de los textos de carácter económico: estudio contrastivo entre inglés y español 2016Universidad Complutense de Madrid
BERDASCO GANCEDO, YOLANDA
-
Committee Member
"Género y reescritura de la historia: la construcción de la ""otra"" marroquí en la narrativa de ficción de escritoras españolas del siglo xx" 2016Universidad de La Laguna
Romero Morales, Yasmina del Rocío
-
Committee Member
Estructuras del discurso ideológico en los artículos de opinión: estudio cultural comparativo 2015Universidad Complutense de Madrid
Allani, Samira
-
Secretary of the Committee
Potenciando las destrezas de lectura en lengua inglesa en los centros del convenio MEC-British Council: una propuesta para la extensión de oportunidades 2015Universidad de Alcalá
Osa Bonaba, Javier
-
Committee Member
Under the cloud of doom: a cognitive-critical analysis of the us media representation of the atomic age 2014Universidad Complutense de Madrid
MORENO PALMERO, MARÍA CELESTE
-
Secretary of the Committee
The relationship between learning styles and strategies: an empirical study 2012Universidad de Alcalá
Spagna Demma, Nicola
-
Secretary of the Committee
Schema patterns in efl: a case study 2010Universidad de Alcalá
CULBERTSON NARANJO, ROSA Mª